Orbán védőbeszéde az Európa Parlamentben

ovi_bohoc_ervelese.jpg

Orbán Viktor az EP-ben (00:25-től): „…Önök most nem egy kormányt, hanem egy országot és egy népet fognak elítélni. Azt a Magyarországot fogják elítélni, amely 1000 éve tagja a keresztény európai népek családjának. Azt a Magyarországot, amely munkájával és ha kellett vérével járult hozzá a mi nagyszerű Európánk történetéhez. Azt a Magyarországot fogja elítélni, amely fellázadt és fegyvert fogott a világ legnagyobb hadserege, a szovjet ellen. És súlyos véráldozatot hozott a szabadságért és a demokráciáért. És amikor kellett megnyitotta határait a keletnémet sorstársai előtt.”

 O.V., egy tettenért lopást követően a bíróság előtt: "Önök nem csak engem, hanem az egész családomat nehéz helyzetbe hozzák, ha elítélnek. Megjegyzem, hogy a családommal együtt már hosszú évtizedek óta tagjai vagyunk a keresztény imakörnek. Emellett tavaly az egész családom elment vért adni. És el fog ítélni engem a bíróság lopásért, pedig tavaly elvertem egy kétszer akkora embert, mint én. És még a pólóm is véres lett közben. Tavaly pedig egy keletnémet családot is vendégül láttunk a kertben. Mondtam, hadd sátorozzanak pár napot a kertben. Remélem az érveim meggyőzik a Tisztelt Bíróságot!"

forrás: Orbán érvel

Címkék: vicc, Orbán Viktor